top of page
מערכת הרווחה נותנת מענה לניהול מחלקת הרווחה ברשות, ופותחה בהתאם לאפיון משרד הרווחה. המערכת פועלת נכון להיום בכ-120 רשויות מקומיות.
מדוע דווקא לעבוד עם מערכת הרווחה של EPR?
מערכת הרווחה של EPR עובדת בסנכרן מלא עם המערכת הפיננסית ועם מערכת הגביה של EPR
המערכת פותחה בהתאם לכל דרישות הרפורמה של משרד הרווחה.
מערכת עובדת על בסיס נתונים אחוד עם מערכת הגביה, האוכלוסין והנהלת החשבונות.
מערכת ידידותית וקלה לעבודה
המודולים של מערכת הרווחה
-
ניהול רכשכולל ניהול של כל שלבי הרכש, החל מיצירת דרישה וכלה בהזמנות וקליטת חשבוניות ספקים, תוך מעקב צמוד אחרי יתרות, תקציב ושריונים. מערכת הרכש מנהלת גם את מסלולי ההרשאה המבוססים על חתימות אלקטרוניות ומאפשרת סריקת מסמכים ישירות לתוך המערכת.
-
ניהול תשלומיםביצוע כל תהליך הטיפול בחשבוניות הספקים וניהולם. כמו כן ניתן לבצע תשלומים בפועל באמצעי התשלום השונים.
-
ניהול תקציבתכנון ובנייה של תקציב הרשות המקומית, כולל אישורים ושמירת גרסאות שונות של התקציב.
-
ניהול הלוואותמעקב אחר כל ההלוואות הקיימות ברשות וטיפול בהן, כולל דוחות על פירעונות עתידיים, עומס מלוות ועוד.
-
ניהול תברי"םמודול ייחודי עבור הרשויות, המנהל את כל התברי"ם ברשות ועוקב אחריו.
-
הנהלת חשבונותקליטת פקודות יומן, ניהול כרטיסים, התאמות כרטיסים אוטומטית על ידי יצירת ממשקים למערכות חיצוניות (בנקים, כרטיסי אשראי), מערכות שכר ועוד. ניתן להפיק את הדוחות הרבעוניים השנתיים על פי הנחיות משרד הפנים בכל נקודת זמן.
-
מחולל דוחותבמערכת קיים מחולל דוחות המאפשר בנייה ויצירה של דוחות לפי כל חתך לפי דרישת המשתמש, עם אפשרות לשמירת תבניות שונות של דוחות.
למוצר הבא
למוצר הקודם
bottom of page