top of page

מערכת התיק תושב מאפשרת גבייה של תשלומים בכרטיס אשראי באמצעות קישור באתר הלקוח. ניתן לבצע תשלומי חוב (שובר), כמו גם תשלומים מזדמנים.

citizen.png

מדוע דווקא לעבוד עם תיק התושב של EPR?

מערכת תיק התושב של EPR מאפשרת לתושב להיות מחובר יותר לנתונים הרשותיים השייכים לו המערכת מציגה נתונים שונים ממערכות הארנונה והמים.

המערכת זמינה מכל מקום ובכל זמן.

חיסכון בכ"א – המערכת מספקת המון מידע שחוסך שאלות.

תשלום של שובר חלק משוב יתרה.

אפשרות צפיה במסמכים משותפים.

BILL2MAIL בלחיצת כפתור.

v_button.png
v_button.png
v_button.png
v_button.png
v_button.png

המודולים של מערכת תיק תושב

  • ניהול רכש
    כולל ניהול של כל שלבי הרכש, החל מיצירת דרישה וכלה בהזמנות וקליטת חשבוניות ספקים, תוך מעקב צמוד אחרי יתרות, תקציב ושריונים. מערכת הרכש מנהלת גם את מסלולי ההרשאה המבוססים על חתימות אלקטרוניות ומאפשרת סריקת מסמכים ישירות לתוך המערכת.
  • ניהול תשלומים
    ביצוע כל תהליך הטיפול בחשבוניות הספקים וניהולם. כמו כן ניתן לבצע תשלומים בפועל באמצעי התשלום השונים.
  • ניהול תקציב
    תכנון ובנייה של תקציב הרשות המקומית, כולל אישורים ושמירת גרסאות שונות של התקציב.
  • ניהול הלוואות
    מעקב אחר כל ההלוואות הקיימות ברשות וטיפול בהן, כולל דוחות על פירעונות עתידיים, עומס מלוות ועוד.
  • ניהול תברי"ם
    מודול ייחודי עבור הרשויות, המנהל את כל התברי"ם ברשות ועוקב אחריו.
  • הנהלת חשבונות
    קליטת פקודות יומן, ניהול כרטיסים, התאמות כרטיסים אוטומטית על ידי יצירת ממשקים למערכות חיצוניות (בנקים, כרטיסי אשראי), מערכות שכר ועוד. ניתן להפיק את הדוחות הרבעוניים השנתיים על פי הנחיות משרד הפנים בכל נקודת זמן.
  • מחולל דוחות
    במערכת קיים מחולל דוחות המאפשר בנייה ויצירה של דוחות לפי כל חתך לפי דרישת המשתמש, עם אפשרות לשמירת תבניות שונות של דוחות.

למוצר הבא

למוצר הקודם

bottom of page