מערכת חכמה, ידידותית ומגוונת !
בעולם הטכנולוגי בו המידע מגיע במגוון ערוצים ומהירות הטיפול הולכת ומואצת, EPR גאה להציג מערכת חכמה, ידידותית ומגוונת המאפשרת לרשות לקבל פניות מהציבור במגוון דרכים ולהגיב במהירות וביעילות על כל פנייה ביטחונית ומוניציפאלית.
מערכת הCRM מקילה על מתן השירות הניתן לתושב ומייעלת את המענה ואת זמן ההמתנה בכל בקשה. כמו כן, ניתן לבצע באמצעות המערכת מעקב אחר ההחלטות המתקבלות תדיר בכל רשות ובכך להימנע מהחלטות הנופלות 'בין הכיסאות'.
יתרונות המערכת
התוכנה לניהול הרשות מאפשרת רציפות תפקודית בעבודת המוקד והרשות כולה במעבר משגרה לחירום, ונותנת מענה שלם וכולל לשתי תצורות העבודה במערכת אחת
התוכנה ידידותית, פשוטה, מבוססת על Office, מותאמת אישית לפי משתמש ולפי רשות, פתוחה לשינויים ולהתחדשות וכן ליצירת ממשקים עם תוכנות נדרשות אחרות כדוגמת GIS
ממשק מלא עם כלל מערכות המידע מבית EPR - הודעות לחייבים, פתיחת הזמנות עבודה וניהול תהליכים
ממשק עבודה מרחוק וממשק WEB המאפשרים עבודה מכל מקום ובכל זמן דרך המחשב בבית או דרך הטלפון הנייד והתחברות למערכת ממרכזי ההפעלה הנפתחים בחירום
אפשרות לפתיחת קריאות על ידי תושבים מתוך אתר הרשות או מהטלפון הנייד
מגוון דוחות - מעקב אחרי חריגה מזמן טיפול בזמן אמת, גרפים להתפלגות פניות וכלל נתוני הניהול
מגוון אפשרויות העברת מסרים – מסרונים, הודעות דוא"ל או זימוניות – באופן אוטומטי וידני, מה שמעניק אמינות גבוהה לביצוע משימות ותגובות באופן מיידי ובמצב חירום
מערכת חירום עדכנית המתאימה ללקחים שהופקו מתרגילי פיקוד העורף ואירועי התקופה האחרונה
ממשק עבודה פשוט ונוח לקבלת משימות לביצוע על ידי אנשי הביצוע וצוותי החירום של הרשות
מערכת לניהול תהליכים מובנים ברשות (שאינם פניות בנוגע לאירועים – לדוגמה: בקשה להיתר בנייה), בכל מחלקות הרשות תוך מעקב על התקדמות שלבי התהליך משלב פניית התושב ועד לסיום התהליך
מערך תמיכה זמין ומקצועי, המוכר משאר התוכנות מבית EPR והמאפשר לתוכנה לצמוח יד ביד עם הלקוח, צרכיו וההתפתחויות הטכנולוגיות.
המודולים של EPR CRM
למוצר הבא
למוצר הקודם