top of page

המערכת בנויה בצורת חלונות ומאפשרת כניסה למספר חלונות ומעבר ביניהם. ממשק התוכנה קל, נוח ואינטואיטיבי לשימוש.

המערכת מעודכנת ומתעדכנת לפי צו הרישוי והתקנות ומאושרת ע"י מר אשר גרנר (ממונה רישוי עסקים ארצי)

business.png

מדוע דווקא לעבוד עם מערכת רישוי העסקים?

מערכת רישוי העסקים עובדת בסנכרון עם מערכת הגביה של EPR

המערכת מדולרית ומתאימה לדרישות שונות של הלקוח.

המערכת מסנכרנת עם מערכת הגביה כך שבלחיצת כפתור ניתן לייצר חיובי רישוי עסקים במערכת הגביה.

מערכת ידידותית וקלה לעבודה.

v_button.png
v_button.png
v_button.png

המודולים של מערכת רישוי עסקים

  • ניהול רכש
    כולל ניהול של כל שלבי הרכש, החל מיצירת דרישה וכלה בהזמנות וקליטת חשבוניות ספקים, תוך מעקב צמוד אחרי יתרות, תקציב ושריונים. מערכת הרכש מנהלת גם את מסלולי ההרשאה המבוססים על חתימות אלקטרוניות ומאפשרת סריקת מסמכים ישירות לתוך המערכת.
  • ניהול תשלומים
    ביצוע כל תהליך הטיפול בחשבוניות הספקים וניהולם. כמו כן ניתן לבצע תשלומים בפועל באמצעי התשלום השונים.
  • ניהול תקציב
    תכנון ובנייה של תקציב הרשות המקומית, כולל אישורים ושמירת גרסאות שונות של התקציב.
  • ניהול הלוואות
    מעקב אחר כל ההלוואות הקיימות ברשות וטיפול בהן, כולל דוחות על פירעונות עתידיים, עומס מלוות ועוד.
  • ניהול תברי"ם
    מודול ייחודי עבור הרשויות, המנהל את כל התברי"ם ברשות ועוקב אחריו.
  • הנהלת חשבונות
    קליטת פקודות יומן, ניהול כרטיסים, התאמות כרטיסים אוטומטית על ידי יצירת ממשקים למערכות חיצוניות (בנקים, כרטיסי אשראי), מערכות שכר ועוד. ניתן להפיק את הדוחות הרבעוניים השנתיים על פי הנחיות משרד הפנים בכל נקודת זמן.
  • מחולל דוחות
    במערכת קיים מחולל דוחות המאפשר בנייה ויצירה של דוחות לפי כל חתך לפי דרישת המשתמש, עם אפשרות לשמירת תבניות שונות של דוחות.

למוצר הבא

למוצר הקודם

bottom of page