top of page
contact.png

הבית הדיגיטלי שלך Muni

פורטל ידידותי המספק לתושבים, בעלי עסקים, ועובדי העירייה ממשק ישיר לכל הפעולות, המידע והתשלומים מול הרשות בכל מקום ובכל זמן.

הפורטל מאפשר ניהול פניות לרשות המקומית ומתן שירות יעיל, טיפול בטפסים ובפניות דיגיטליות, קיצור תהליכים וחסכון במשאבים

MUNI circ.png

מדוע דווקא לעבוד עם מערכת Muni?

ניהול כל הפניות לרשות בצורה מקוונת ומתן שירות יעיל ומהיר.

ייעול תהליכי גביה וחיסכון במשאבים.

תיעוד תהליך הטיפול בפניה בצורה מפורטת וממוחשבת.

פניות מכל מקום, מכל מכשיר, ובכל זמן.

פתרונות דיגיטליים מתקדמים עבור התושבים ועבור עובדי הרשות.

v_button.png
v_button.png
v_button.png
v_button.png
v_button.png

המודולים של מערכת Muni

  • ניהול רכש
    כולל ניהול של כל שלבי הרכש, החל מיצירת דרישה וכלה בהזמנות וקליטת חשבוניות ספקים, תוך מעקב צמוד אחרי יתרות, תקציב ושריונים. מערכת הרכש מנהלת גם את מסלולי ההרשאה המבוססים על חתימות אלקטרוניות ומאפשרת סריקת מסמכים ישירות לתוך המערכת.
  • ניהול תשלומים
    ביצוע כל תהליך הטיפול בחשבוניות הספקים וניהולם. כמו כן ניתן לבצע תשלומים בפועל באמצעי התשלום השונים.
  • ניהול תקציב
    תכנון ובנייה של תקציב הרשות המקומית, כולל אישורים ושמירת גרסאות שונות של התקציב.
  • ניהול הלוואות
    מעקב אחר כל ההלוואות הקיימות ברשות וטיפול בהן, כולל דוחות על פירעונות עתידיים, עומס מלוות ועוד.
  • ניהול תברי"ם
    מודול ייחודי עבור הרשויות, המנהל את כל התברי"ם ברשות ועוקב אחריו.
  • הנהלת חשבונות
    קליטת פקודות יומן, ניהול כרטיסים, התאמות כרטיסים אוטומטית על ידי יצירת ממשקים למערכות חיצוניות (בנקים, כרטיסי אשראי), מערכות שכר ועוד. ניתן להפיק את הדוחות הרבעוניים השנתיים על פי הנחיות משרד הפנים בכל נקודת זמן.
  • מחולל דוחות
    במערכת קיים מחולל דוחות המאפשר בנייה ויצירה של דוחות לפי כל חתך לפי דרישת המשתמש, עם אפשרות לשמירת תבניות שונות של דוחות.

למוצר הבא

למוצר הקודם

bottom of page